A szerb repülős site elsőként jelentette meg az Air Serbia lízingelendő gépeinek első frissen festett A319-esét, amit értelem szerűen az összes szerb napi-és hetilap, online újság átvett.

Az N473TA lajstromjelű repülőgép korábban dél-amerikai low cost légitársaság csoportnál repült, a gépet 1999-ben gyártották.

Most megkapta az új légitársasági színezést, a kép akkor készült, amikor kijött az egyesült államokbeli Aero Turbine festőüzemből az arizoniai Goodyear repülőtéren.

Air Serbia első Airbus új festéssel.jpg

Az augusztus 1-jén aláírt együttműködés szerint Belgrádban 10 db Airbust fognak forgalomba állítani, de a tervek szerint az elkövetkező két-három évben ezeket modernebb B737 típusokra cserélik. A szerb miniszterelnök-helyettes Alekszandar Vucsics, aki egyfelől aláírója a szerződésnek, másrésztől minden híradásból az derül ki, hogy őszinte és lelkes támogatója a nemzeti légitársaság jövőjének jobbra fordulásának, azt mondta, hogy az új gép kinézete egyszerűen „szuper”. „Úgy vélem, hogy október 27-én egy teljesen új légitársaság fog megjelenni.”

Az Air Serbia az előzetes tervek szerint 22 repülőgéppel fog rendelkezni, a járatok főként a volt jugoszláv tagköztársaságokat kívánják összekötni Európával, a Közel-Kelettel, Ausztráliával és az Egyesült Államokkal.

A szerbiai repülős site-on megjelent kép Jason Bong, a PHXSpotters.com egyik szerkesztőjének munkája, az Air Serbia légitársaság új logóját, a gépek új kinézetét az újvidéki Tamara Maksimovics készítette.

Amikor olvastam az Air Serbia terveit arról, hogy milyen utazóközönséget és milyen útvonalat tervez, akkor kicsit keserűen jutott eszembe egy volt kollégám nem régi facebook bejegyzése valamelyik repülős oldalon. Nem tudom pontosan idézni, de a lényege az volt, hogy ha nem döntik be, akkor az Etihad a magyar nemzeti légitársaság partnere lenne. De tudjuk, ez a hajó már elment… Csak úgy eszünkbe jut…

A bejegyzés trackback címe:

https://balkanimozaik.blog.hu/api/trackback/id/tr845500381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.